Wednesday 29 July 2015

Jurnal 21/44 : Tips Kurus selepas Ramadhan

Teks : Nor Azlina Najib
Gambar : FB Zelmey Yusof


Sudah agak lama tidak mempromosikan L'arome di dinding muka buku lantaran kerana saya yakin produk yang hebat, berkesan akan mudah untuk mendapatkan testimoni sebenar dan pelanggan yang berulang.

Sekarang musim open house, atau rumah terbuka dan termasuk pejabat terbuka. Adat orang menjemput, wajarlah dipenuhi jemputan tersebut. Menu yang dihidangkan pula menambat selera dan nafsu makan yang sebelum ini tergenggam kemas dalam bulan Ramadhan. 

Mungkin anda seorang yang berdisiplin dalam meneruskan diet, atau masih berpuasa ganti/puasa 6 Syawal, tetapi sebagai "food lover" anda sukar untuk menolak apa jua juadah yang terhidang dan tidak mustahil anda berupaya menambahkan berat badan anda 3KG dalam tempoh 3 hari, 5 hari atau 7 hari.

Sedangkan 3kg itu adalah hasil berpuasa 30 hari Ramadhan, anda berjaya top-up 3kg tersebut dalam tempoh 5 hari di bulan Syawal.


Mujur stok L'arome sedia ada sebagai salah seorang Stokis Mobile, jadinya untuk mendapatkan stok itu lebih mudah cepat & pantas. Hanya dengan sapuan, dapat mengekalkan berat badan ideal atau ukur lilit bentuk badan anda. Bukan itu sahaja, , malah L'arome Warm Serum ini juga mampu menghilangkan lemak dibahagian peha, lengan dan dagu berlapis.

Jom sapu L'arome sebelum menghadiri open house...
Berminat ?? sms/whatsapp 0164442134

www.norazlinanajib.blogspot.com
#janapendapatandenganABDR

No comments:

Post a Comment