Wednesday 1 July 2015

Nota inspirasi

Rahsia Pecutan Bisnes 1 (FB : Sham Edymall)

Inspirasi kendiri

1. Saya selalu lakukan perkara yang menaikkan semangat saya seperti mengingatkan diri ini bertapa saya amat diperlukan untuk membantu keluarga terutamanya dalam kewangan...

2. Saya juga tulis secara spesifik apa yg saya nak dan tertulis nilai ringgit serta masa untuk mencapainya...

3. Saya join group bisnes yg offline iaitu bni solusi. Setiap jumaat berjumpa 60 insan hebat dari pelbagai bisnes. Anda pun boleh join juga dan yg online, saya ada group inner circle yg sentiasa bertindak balas utk saya maju ke depan...ini menyebabkan saya terpengaruh nilai2 positif daripada mereka...

Ni baru 1 faktor, ada lagi 6... Nak saya share lagi? Just komen di bawah... Akan menyusul rahsia kedua pula di salah satu komen di bawah :)

Moga bermanfaat :) like jika dah baca. Tq


No comments:

Post a Comment