Sunday 14 June 2015

Jurnal 6/44 : Update Blog

Teks : Nor Azlina Najib
Gambar : Nor Azlina Najib





Sudah hampir seminggu blog di biarkan tanpa di kemaskini apa jua info. Bukannya tiada idea, tetapi kerana kekangan masa menyelesaikan tugasan pejabat. Kembalinya di rumah, masa terhad diperuntukkan dengan anak-anak syurga saya. Terutamanya perhatian kepada Khalisya. Rindu membuak-buak bila teringatkan blog baru ini. Saya sudahpun install aplikasi blogger di smartphone Oneplus One ini, tetapi terdapat masalah teknikal untuk saya dapatkan post yang sudah di draft melalui pc. 


Aplikasi Blogger di Playstore

Kerana masih lagi terhutang 20 entry di sini, makanya hari ini saya bersiaran di Pejabat Hujung Minggu - Dapur aka. SOHO saya buat masa ini. Di sinilah dapur, di sinilah juga library kecil saya. Mungkin satu hari nanti saya akan mempunyai SOHO khas, yang lebih teratur.

No comments:

Post a Comment